Tuesday, October 2, 2018

Let us express our condolences to the victims of the devastating tsunami and to their relatives in Palu, Central Sulawesi, Indonesia.

If you are an NGO and non-profit organization requiring translation from English to Indonesian or Indonesian to English for this humanity cause, please contact us at info@probahasa.com. We can provide free translation during the time.

This free translation service is available for all non-profit organizations around the world on a first-come, first-served basis.

Translation
Kami mengucapkan duka yang sangat mendalam kepada para korban bencana gempa dan tsunami beserta keluarga mereka di Palu, Sulawesi Tengah, Indonesia.

Jika lembaga nirlaba Anda sedang membutuhkan jasa terjemahan dari pasangan bahasa Inggris ke bahasa Indonesia atau bahasa Indonesia ke bahasa Inggris untuk gerakan kemanusiaan ini, silakan hubungi kami di info@probahasa.com. Kami bisa menyediakan terjemahan gratis untuk saat ini.

Jasa terjemahan gratis ini berlaku untuk seluruh organisasi nirlaba di seluruh dunia dengan sistem yang pertama, yang dilayani terlebih dahulu.

0 comments:

Post a Comment


Share This Article